Som en bergochdalbana…

Mimmi är sjuk. Veterinärbesök både lördag och söndag. Nu kan vi bara hoppas på att det går att få henne att tillfriskna.  🙏💖

På söndag e.m. besök hos Selma för klippning och koll.
Det är fortfarande tidigt men än så länge ser det väldigt lovande ut med
små diskreta tecken på dräktighet!  💖😍💖🙏💝

…så snarare ”dalochbergbana” men det låter lite avigt.  🤔