Våren och livet!


Vi har passat på att njuta av lugnet hemma innan det började hända saker i vår lilla tillvaro…  💚

Vi har varit i Blekinge!  🌞
   Våren hade kommit längre i södra Blekinge, men de finaste sipporna stod vi för!!  😍😍😘😍😍       Vi möttes av strålande vårväder, fick en härlig försmak av sommaren.  💖💚💕💚💖    Maggie och Sunny var ute på äventyrspromenader i storskogen, tyvärr gick det nog lite för vilt till för Sunny – hon blev 3-dagarstrött efter två dagars långa fria härliga rundor.


  Mimmi tog det lugnt – men Selma då?
   Selma träffade Nelson i dagarna fyra!
Nelson är en lugn, mild, väldigt trevlig kille – som blev störtkär i Selma! 😘😍😘💏💝

…och ja, det var ömsesidigt! 💖+💖=sant!   En trött och nöjd Nelson!  💙

…en lika nöjd Selma!  💖
   -JAAAA, nu håller vi alla tummar för
jättefina små Perrovalpar i juni!!!  💖💖💕💙💖💕💙💙💕💖