
Vi har passat på att njuta av lugnet hemma innan det började hända saker i vår lilla tillvaro… 💚
Vi har varit i Blekinge! 🌞
Våren hade kommit längre i södra Blekinge, men de finaste sipporna stod vi för!! 😍😍😘😍😍
Vi möttes av strålande vårväder, fick en härlig försmak av sommaren. 💖💚💕💚💖
Maggie och Sunny var ute på äventyrspromenader i storskogen, tyvärr gick det nog lite för vilt till för Sunny – hon blev 3-dagarstrött efter två dagars långa fria härliga rundor.


Mimmi tog det lugnt – men Selma då?
Selma träffade Nelson i dagarna fyra!
Nelson är en lugn, mild, väldigt trevlig kille – som blev störtkär i Selma! 😘😍😘💏💝

…och ja, det var ömsesidigt! 💖+💖=sant!
En trött och nöjd Nelson! 💙
…en lika nöjd Selma! 💖

-JAAAA, nu håller vi alla tummar för
jättefina små Perrovalpar i juni!!! 💖💖💕💙💖💕💙💙💕💖