Vi har vår i luften, var har ni er…?

Uråldrig titel men jag börjar väl gå i barndom, tycker den är rätt kul.  🙄
   Tre av fyra väntar otåligt på sina flygande projektiler, tycker servicen är dålig…  ⚾⚾⚾⚾⚾
-Ja, det var första maj.  Sen dess har det hänt saker…