Vi har vår i luften, var har ni er…? Publicerat 13 maj, 2026 av Bubbelmamma Uråldrig titel men jag börjar väl gå i barndom, tycker den är rätt kul. 🙄 Tre av fyra väntar otåligt på sina flygande projektiler, tycker servicen är dålig… ⚾⚾⚾⚾⚾ -Ja, det var första maj. Sen dess har det hänt saker…